Friday, February 4, 2011

සුපිරි මාරියෝට ආදරය කල කූඹිච්චී.......

ඔන්න මේක සිද්ධවුනේ අපි විභාගෙට ලොවෙත් පාඩම් කරලා බැරිම තැන තනි තනියමත් පාඩම් කරන දවසක. එල් එම් එස් එකෙන් ගේමක් නැතිවම භාගත කරගත්ත ස්ලයිඩ් තොගයක් පැය ගානක් තිස්සේ බලාගෙන ඉඳලා මොලේ කුරුවල් වුන මට පොඩ්ඩක් මූණුපොත පැත්තේ මූණ දාලා එන්න හිතිලා ගියා ඒ පැත්තට. ගිහින් හේනේ පැල වලට වතුර ටිකකුත් දාලා ඉන්නකොට ඔන්න එක පාරටම කූඹිච්චි හායි.....!! කියාගෙන පැන්නා. පිලිතුරු හායි පාර කොටන්නත් කලින් පිනා... මට ලොකු උදව්වක් ඕනා.. කියලත් කිව්වා. ටක්කෙටම මොකක් හරි ඉස්ටඩිස් ප්‍රොබ්ලම්ස් එකක් වෙන්න ඇති කියලා හිතාගෙන පිනා ඉතින් මොකක්ද කෙරෙන්න ඕන කියලා ඇහුවා. මට මේ සුපර් මාරියෝ ගේම් එක හොයලා දෙන්නකෝ.... මම ගොඩක් කල් ඉඳලා හොයනවා.... ඔයා ලඟ නැද්ද ඒක... කියලා කියපි. පිස්සු  ඩබල් කූඹිච්චි ගැන දුකත් හිතුණා. එක්සෑම්ස් නිසා අපේ කූඹිච්චිගේ මොලේ අවුලක්ද කොහෙද. එහෙමත් නැතිනම් අර ඉඩෝරිට තැපෑලෙන් ලිපිනය වැරදිලා, පරක්කු වුන ඉම්පෝටඩ් කේක් කෑල්ලක් වත් උගුරේ හිරවෙලාද දන්නේ නෑනේ. හ්ම්....., ඕන එකක් කියලා එක්සෑම්ස් ඉවරවුනාට පස්සේ සුපර් මාරියෝ බැරිවුනොත් ටිකිරි මාරියෝ හරි හොයලා දෙන පොරොන්දුව පිට හෙමින්ම මුණුපොතෙන් එලියට පැන්නා. අපරාදේ මීට අවුරුදුගානකට පෙර මම, මහා අනර්ඝ වස්තුවක් උන 3 1/2 ෆ්ලොපි ඩිස්කට් එකට සුපර් මාරියෝ දමාගෙන හිටියා මතකයි. හරි..., මම ඔන්න කූඹිච්චිට උන පොරොන්දුව ඉටුකලා සුපර් මාරියෝ හැමෝම බා ගන්න මෙතනට කොටන්න. ඊ ලඟ සෙමෙස්ටරයේ එක්සෑම්ස් කාලෙට ඕන වෙයි.