Friday, June 10, 2011

ආදරණීය දමිත් අයියේ........

ඔයාට දැන් මාව මතක් වෙන්නෙත් නෑ නේද. මගේ ලේන් පැට්ටො දෙන්නා දැන් ලොකුයි. ඔයා උන්ට කිරි පොවන්න කියලා දුන්න නිසා තමා.  ඔයාගේ බලු පැට්ටා ට දැන් හොඳද? අපේ තාත්තා දවසක් මගෙන් ඇහුවා ඔයා කව්ද කියලා. මම කිව්වා ඔයා මගේ හොඳ.....ම, හොඳ.....ම, හොඳම යාලුවෙක් කියලා.  මම එක දවසක් ඔයාලාගේ කැම්පස් එකට එනවා කියලා ඔයාට  කිව්වානේ  ඒ  උණාට මම ඇවිත් හැමතැනම බැලුවා ඔයා හිටියේ නෑ නේ.  මගේ යාලුවෙක් කිව්වා එදා ඔයා  තෙල් කඳවුරේ හැංගිලා හිටියා කියලා. ඇයි ඔයා ඒ තරම් මට බයයි ද?  දවසක් මගේ කලින් බෝයි ෆ්රෙන්ඩ්ගේ දැන් ගර්ල් මට කතා කලා. එයා මගෙන් ඇහුවා මම තවමත් එයා ගැන හිතනවද කියලා. මම කිව්වා දැන් දමිත් අයියා මගේ යාලුවෙක් විතරක්ම නෙවෙයි කියලා. ඊට පස්සේ ඒ කෙල්ල මට හිනා වුණා....
    මීට ආදරණීය උපේක්ෂා නංගී.

පසුවදනක්......
මේ කථාව පම්මා අයිෆෝ කාලේ ඇපල් කෑල්ලක් ලෙස දුටු අංගනාවකට තම ජංගම දුරකථන  අංකය ලබා දීමෙන් පසු හුවමාරු වූ කෙටි පණිවුඩ සමුදායක් ඇසුරින් ගොතන ලද සත්‍ය   සිදුවීමකි.  මේ වනවිට ඇය පම්මාට පැපොල් කෑල්ලක් වී ඇති බවයි ආරංචි.....