Saturday, October 1, 2011

කට කහනවාටය.....

සරසවියේ දෙවන වසර අධ්‍යයන කටයුතු ආරම්භයට ඇත්තේ තවත් මසකටත් අඩු කාලයකි. නිවාඩු කාලය නිසා සියල්ලෝම පාහේ තම නිවෙස්වලට වී කාලය ගතකරමින් සිටී. බොහෝ විට ඔවුන් තම දෙවන වසර ගැන සිහින දකිමින් සිට්නවා වියහැක. කොළඹින් දුර බැහැර එවුන් නැවත කොළඹ තම බෝඩිමට පැමිණීමට සූදානමින් සිටිනවා වියහැක. ඒ අස්සේ මට අපේ  උන්ගේ කියුමක් කෙරුමක් මතක් කරන්නට සිතුනේ වෙන වැඩක් නැතිව ඇඟ කහනවාට විය හැක.
    අපේ එවුන් මොකක් හරි කරන්න පටන්ගත්තාම හැම එකාම ඒ වැඩේ පටන්ගන්නේය. ජිම් යනකොට මුලු බැච් එකම ජිම් එකේය, අපේ එවුන් ස්විමිං පූල් එකට යනවාට කියන්නේ රෙදි අපුල්ලන්න යනවා කියලාය. රෙදි අපුල්ලන්න යන කාලෙටත් පූල් එක පුරවලා අපෙ එවුන්ය. අපේ පීනන්න බැරි එවුන් පීනන්න පුරුදු වෙන එක හොඳ වැඩක් ය.   මකුවා වැනි පීනුම් පිළිබඳ විශාරද ලා, නොදන්න එවුන්ට පිහිනුම පිළිබඳ කුප්පි දමති. ඒ කුප්පි වල පිහිටෙන් වතුරට දැමූ විගස පිටි මුට්ටයක් වගේ ගිලුණු පාප්පුවා වැනි උන්ටත්, පිහිනුම පිළිබඳ සියලු න්‍යායාත්මක කරුණු පමණක් ප්‍රගුණ කල පම්මා වැනි උන්ටත් වතුරට දැමූ පසු යන්තම් අතපය වනා එහෙට මෙහෙට පොඩි සෙල්ලමක් දැමිය හැක.
                   ඒත්  අපේ එවුන් පූල් ගිහින් ඇදුම් ඒක අමතක කරලා එන්නේ ඇයි කියලා මට හිතාගන්නට බැරිය. මේ ළඟදි නිවාඩුවට මම ගෙදර ඇවිත් ඉන්න වෙලාවක මට අපේ එකෙක්ගෙන් කෝල් එකක් ආවේය. ඌ කෙලින්ම ඇහුවේ උඹ බෝඩිමේද..? කියලාය.  එහෙම ඇසීමට හේතුව මගේ බෝඩිම කැම්පස් එකට පයින් යන දුරින් තියෙන නිසාය. අපේ එවුන් ටිකක්, නිවාඩු කාලෙත් රෙදි අපුල්ලන්න කැම්පස් පූල් එකට ගිහින්  උන් එකෙක් ගේ ස්විමිං ට්‍රන්ක් එක පූල් එක් දාලා ඇවිත්ය. ඌට ඒක මතක් වෙලා තියෙන්නේ ගෙදර ගියාට පස්සේය. ඊට පස්සේ  මට කතාකරන්නේ ඒක ගන්න යන්න කියලාය.  ඊට කලිනුත් අපේ එවුන්ගේ ස්විමිං ට්‍රන්ක් අමතක වී තිබුනේය. ඒත් හොඳ වෙලාවට උන්ට ගෙදර යන්නට කලින් ඒක මතක්වී තිබුණේය.
            දවසක් මගේ රූමා වන පම්මා, මහ රෑ උගේ වාෂ්ප ඇන්ජිම ඉස්ටාර්ට් කොරගෙනය.   බලනකොට ඌට ස්විමිං පූල් එකේ වතුර පෙවිලාය.  මම නම් ඌට කිව්වේ පහුවෙනිදාම කියුබාවට ගොස් බේතක් ඉල්ලාගෙන බොන්ට කියලාය. ඒත් පහුවදා ඌට ගානක් වත් නැත.  කිරිහලේ කල් ඉකුත් වූ කිරි බීපු මුට, තිසා වැවේ පල් වුණ වතුර පෙවුනු මුට ඕකත් දෙයක් දැයි මට පසුව සිතුනේය. කියන්නට අමතක වුණ දෙයක් තියේ. මට කෝල් කලේ බොරියා ය. ස්විමිං ට්‍රන්ක් එකේ අයිතිකරු පරන්නා ය. දාලා ඇවිත් තියෙන්නේ ටිරියා ය...